Diensten communicatiebureau LINDA communicatie

LINDA communicatie is breed inzetbaar op het gebied van communicatie-uitingen. De focus ligt op het schrijven van teksten zowel in print als digitaal. Of een combinatie… Folder- en brochureteksten, advertorials, webteksten, advertentieteksten, persberichten, interviews, artikelen en eindredactie zijn mogelijk. Ook neemt LINDA communicatie graag de volledige coördinatie van uw magazine uit handen. Tenslotte bouwt LINDA communicatie graag perscontacten voor u op en genereert zoveel mogelijk free publicity voor uw bedrijf en/of product!

Op basis van een briefing (persoonlijk of telefonisch) volgt – vaak in dezelfde week – een tekstvoorstel door te puzzelen met zinnen, woorden én letters. Samen met de opdrachtgever wordt een planning gemaakt onder het motto afspraak = afspraak!


Persberichten
U heeft iets nieuws te melden? Wij verzorgen een persbericht voor de (lokale)media en/of vakbladen.
Artikelen/reportages
U adverteert wel of misschien nog niet in de krant. Het versterkt elkaar om een redactioneel artikel te plaatsen. In een artikel of reportage gaan wij wat meer de diepte in.
Webteksten
Voor het bouwen van een site hebben wij connecties. Voor de content van uw website bent u hier aan het juiste adres! Hierbij werken wij met keywords.
Interviews
Een interview voor een personeelsblad, vakblad of relatiemagazine? Op een persoonlijke manier wordt een interview gehouden en úw verhaal geschreven. Via diverse netwerken zijn er contacten met fotografen.
Relatiemagazines (consument en b-t-b)
Op basis van input en interviews nemen wij de gehele redactie van uw magazine voor haar rekening. Door de contacten besteden wij de opmaak en het drukwerk gemakkelijk uit.
Folders/Flyers
Met commerciële teksten spreken wij uw doelgroep gericht aan.
Mailings/verkoopbrieven
Voor het nieuwe seizoen aanbreekt nog even uw vaste klanten mailen? Met een heldere brief brengen wij uw dienst of product onder de aandacht.
Advertorials
Een advertorial is een gekochte pagina (advertentie) maar wordt als objectiever beschouwd. Wij benutten de redactionele ruimte en gaat meer in op uw diensten/producten.
Eindredactie
U heeft al teksten liggen. Wij zullen haar kritisch oog erover laten gaan.
Perscontacten
Hoe benader je lokale kranten? Wanneer heeft een persbericht nieuwswaarde? Door ervaring als PR-coördinator zijn de ingangen bekend.
Free publicity
U heeft een noviteit te melden. Denk aan een nieuw pand, een nieuwe collectie of een nieuw product. Het geplaatste artikel heeft een bepaalde advertentiewaarde en wordt als objectief gelezen. Dit kost u bijna niets!
Coördinatie
U bent druk met uw core business. Laat de coördinatie van uw magazine of project met een gerust hart over ons.